sunnuntai 25. tammikuuta 2015

ANTEEKSI!

Kuten jo otsikko jo sanoo niin ANTEEKSI!Minulle tuli joku laiskimus vaihe ja en vain yksinkertaisesti jaksannut kirjoittaa mitään!Tänään sitten päätin aamulla että nyt sitten otan itseäni niskasta kiinni ja raahaudun koneelle ja teen ainakin yhdene perheen esittelyn taas!!

Ja nythän se sitten tuli julkaisstua :) Toivottasti tykkäätte lukea sitä..Se nyt ei kyllä ole niin hyvä kuin olisin halunnut...Mutta ehkä sitten joskus voin kirjoittaa siitä uudenkin :) kuten varmaan tulee joka perheestä joskus jotain uuttakin :) Ehkä vain täytyy ensin esitellä kaikki :D
Siinäkin vierähtää tovi...

Haaveilen edelleenkin vielä vain nukkekodista!Ei vain sopivaa kaappia ole tullut vastaan! Kun en kuitenkaan ole valmis maksamaan niistä yli 300euroa!Siis aivan peruskaappista!
Ja valmista nukketaloa en siis halua...Syy siihen on se että haluan kaikki perheet samaan taloon!
Eli siis suunnitelmissa on tehdä ikäänkuin kerrostalo!Olen suunnitellut sen ainakin päässäni jo niin hienoksi että maltan tuskin odottaa että saisin oikeasti sen :)

Harkinnassa on ollut myös se että tekisin sitten myös toiseen kaappiin niin sanottun kauppahallin...Sinne voisi sitten laittaa kukkakauppaa,ruokakauppaa,leipomoa,lelukauppaa,parturia,kirjastoa ja kaikkea muuta mikä olisi hyödyllistä nukkisväelleni :)

Myös Orpokodin olen ajatellut tehdä...Sitä en vain vielä tiedä tulisiko se samaan taloon muiden perheiden kanssa vai kauppakeskukseen vai kokonaan omaan rakennukseen!
Orpokotia olen kyllä oikeastaan ajatellut laittaa tähän kerrostaloni alimpaan kerrokseen...Mutta sitten toisaalta tekisi mieli tehdä heille kokonaan omakin talo...Tämä orpokoti on siis oikeastaan ainoa mistä en teidä vielä mitä siinä tulee käymään...
Mutta olen päättänyt että minulla on aikaa miettiä sitä vielä :)
Orpokotiin menevät minulla siiis lapset joita minun on vain ollut "pakko" ostaa/hommatta ja sitten niille ei kuitenkaan ole löytynyt paikkaa mistään valmiista perheistä!
Orpokodin lastenhoitaja Sirkkukin on nyt poistunut omista kokoelmista...Tein vaihtokauppaa siitä...Eikä se kyllä toisaalta edes harmittamaan alkanut edes jälkikäteen vaikka sitä hiukan mietinkin...

olen huomannut sen että jotkut perheet ovat vähän "riistäytyneet" käsistä!!
Niissä alkaa olemaan lapsia jo niin paljon!Tästä päätöksestä johtuen siis minulle ei tule enään yhtään Karhua,pupua tai Norsuja...
Minulla alkaa kyllä muutenkin olemaan hiukan ongemelmia jo nimien kanssa :D
Jos olet siis mienaan huomannut niin minun nukkis väestä ei löydy yhtään samannimistä hahmoa :) Joka perheessä on eri nimiä...Tämän olen tarkoituksella päättänyt :)
Haluan myös että se tulee olemaankin niin!!
Muutama uusikin on kyllä tullut sitten viime päivityksen jälkeen...Myös Orpokotiin on tosiaan se Sirkku vaihtunut nalleen,ja Milja ( Myyrä ) saanut lisää leikki kavereita!Onhan seillä eräs vauva nallekin...Orpokodin hahmoilla ei oikeastaan ole edes nimiä...Milja nyt on ainoa jolla on tällä hetkellä nimi...En vain ole jaksannut miettiä nimiä heille...Syykin siihen on se että sitten kuitenkin he päättyvät johonkin perheseen ja orpokoti menettää tarkoituksensa :D Ehkä heille tulee kuitenkin vielä joskus nimet.. ;) Viimeistään sitten kun olen  päättänyt miten rakennan edes orpokodin :)

Itse asiassa mä voisin yrittää joskus piirtäää jonkinlaisen hahmotelman teille lukjoille tosta mun kerrostalo haaveestani...Osaisitte ehkä hahmottaa vähän paremmin tätä mun ajatus maailmaa :D
Mutta siis joo,sellainen varoitus vaan että mä olen todella huono piirtämään :D
Mutta sehän onkin vain tarkoitus että näkisitte mitä olen suunnitellut :D Mitta kaavoja en todellakaan osaa hahmottaa ja piirtää oikein :D Mutta tarkoituksena olisi antaa edes joku suuntaa antava kuva :)
Sen verran voin paljastaa että taloon on tarkoitus tulla ikäänkuin rappukäytävä ;) Ja alakertaan tulee nimitaulu ( ihan niinkuin oikeissakin kerrostaloissa ) eikä rappukäytävässä käytettä oikeita portaita tai hissiä :) Sitä en kyllä vielä tiedä ett tuleeko osa asunnoista kuitenkin olemaan kaksikerroksia...Mutta ehkä sekin selviää aikainaan :)

Ennen kuin voisin tämän kertaisen kirjoitukseni päättää voisin kirjoittaa vielä tuohon noiden kaikkien perheiden nimet jotka minulta nyt löytyy...
Ja siiis haaveissa tosiaan on vielä muutama perhe..Eli lisää hahmoja on tulossa veilä aivan varmasti :D

Tälläiset löytyy siis nyt:
- Karhula
- Hunajainen
- Kallio
- Mesikämmen
- Niili
- Holstein
- Kärsäkäs
- Kettunen
- Pitkäkorva
- Piikki
- Täplikäs
- Heinä
- Raitala
- Harmala
- Hiirunen
- Nelsoni
- Pomppu
- Simius
- Bambu
- Villava
- Kaviola
- Eifel

Muutama perhe siis :P Mutta nyt ei ole aika kertoa enempää perheistä :)

Onko joku sellainen perhe mistä ehdottomasti haluat tietää mahdollisimman pian? :)
Voisin mienaan yrittääkin toteuttaa sen ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti