tiistai 27. tammikuuta 2015

Nyt täytyy myöntää että pää lyö tyhjää...

Kutenn jo otsikostakin huomaa pää lyö tyhjää...
Haluaisin kirjoittaa kovasti,mutta kun en edes osaa päättää kenestä kirjoittaisin...Noita perheitä tuntuu olevan aivan liikaa ;)
Jokaiselle perheelle täytyisi kuitenkin keksiä se oma tarina,mutta nyt ei vain tule mitään mieleeni :/

Olisi niin paljon helpompaa kun kertoisitte mistä perheestä haluatte kuulla :)
Ehkä sitten saisi ennemän itsestäänkin irti :D

Olen kyllä yrittänyt kovasti miettiä tarinaa Pitkäkorvan perheelle...Mutta ei oikein mienaa syntyä mitään :/
Muutaman idean olen saanut jo, mutta....kun ei vaan kelpaa :(

Mulla on kuitenkin vielä aika monta perhettä esitelemättä... :D
Ja siinä on kyllä vaan oikeesti aikamoinen homma miettiä ne tarinat niille niin että ne kelpaa mulle ( olen nirso ja ronkeli ihminen ;) )!!

Muttta nyt antakaa ideoita perheistä mistä haluatte kuulla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti