perjantai 31. toukokuuta 2013

Niilin Perhe

Ensimmäinen perhe,jonka tarinan ajoin kertoa on Niilin perhe!

Niilin perheseen kuuluu:
Äiti Rebekka
  Isä Daniel
  Lapset: Sandra ja Gabriel


Niilin perhe on kotoisin New Yorkista.Daniel on tehnyt erilaisia rakkenus töitä. Rebekka on ollut kotona lasten kanssa.Suomeen tultuaan Gabriel sai lempinimekseen Karim.( Kiitos tästä kuuluu Serkkutytölleni ;) )
tein muutaman kysymyksen perheelle ja he vastailivat sittne minulle.
Tässä tämä pieni haastatelu jonka heille tein.

Minkälaisen talon haluatte?
Rebekka: Ei liian isoa!
Daniel: Oma makuuhuone meille ja lapsille. pieni olohuone riittää.
" Karim " : Mä haluan kerrosängyn!
Sandara on vähän ujo eikä vastaa mitään,mutta nyökyttelee vieressä kun Karim puhuu.

Oletteko harkinneet lemmikkejä?
Rebekka: Lapset kyllä haluisivat.
Daniel: Emme ole luvanneet mitään,sanomme vain että katsottaan.
" Karim " : Mä haluan liskon!Ja Sandra haluaa linnun.Tai sittne me haluttaan koira.Ei olla oiken osattu päättää vielä.
Sandra nyökyttää vieressä hymy korvissa.Taitaa ujous pikku hiljaa alkaa väistymään??

Kysymys vanhemille. (Tässä vaiheessa "Karim" sanoo: - Ihan tylsää!! )
Minkälaisia lapset ovat luonteeltaan?
Rebekka: Gabriel on puhelias,utelias ja hieman villi,hän keksii aina jotain jekkuja.
( Gabriel hihittelee vieressä ja hymyilee leveästi.)
Sandra taas on hiljainen,ujo, avulias ja ahkera.

Gabriel nyt sitten kysyn vain sinulta...( Gabriel huudahtaa: JEES!! ) Mikä on sinusta kaikista paras jekku minkä olet tehnyt?
Gabriel: Varmastikin se,kun rikoin kaikki astiakaapin mukit! Sidoin kaikkiin mukeihin siimaa pitkän pätkän ja sitten isä meni kaapille ja otti kupin, koska olin laittanut sitä simaa, niihin kaikkiin kuppeihin, niin niitä mukejahan tuli aina vaan lisää seiltä ja ne putosi laittialle. ( hihitystä! )
Daniel: Minäkin musitan sen kyllä! ( näyttää hieman nolostauneelta! )

Nyt jokaisen on kerrottava yksi asia mitä kodista pitää löytyä!
Rebekka: Kukkia!Rakastan kukkia!!
Daniel: Kunnollinen nojatuoli, jossa on hyvä löhötä!
Gabriel : Keinuhevonen!
Sandra: oma vauva nukke ja sänky hänelle.

Niilin perhe istuu sohvalla ja katsoo minua. Gabriel todelllakin on hieman villi,hän on itse asiassa ainoa joka ei istu,tällä hetkellä hän on sohvan selkänojalla.Mistäköhän tuolla pojalla riittää tuota virtaa??


Kertokaapanne mistä väreistä pidätte?
Rebekka: Ehdottomasti limen vihreä!
Daniel : Sininen
Gabriel : Vihreä niinkuin mä!
Sandra: Keltainen

Sandra katselee veljensä menoa ja nauraa välillä. Rebekka yrittää turhaan kieltää tuota huliviliä, meno vain jatkuu! Daniel katsoo naureskellen "Karimin " touhuja.
Daniel: olin itse aivan samanlainen nuorempana! * leveä hymy *

Minkä on lempiruokanne?
Daniel: Kunhan se on Rebekka itse tehnyt,se on varmasti hyvää!
Rebekka : Kiitos vain kultasni! Minä pidän itse eniten lihasopasta!
Daniel: JA sinä teetkin vallan mainiota lihasoppaa!!
Sandra: Minä pidän kalasta!
Gabriel: Mä syön kaikkea muuta paitsi vihreetä.Mulla on sääntönä se,että en syö mitään vihreätä.

Rebekka kertoi,että Gabriel on tehnyt itselleen omia sääntöjä, joita onkin kertynyt vasta muutama, mutta lisää on kuulemma luvassa vastasi Gabriel. Niitä ovat :

1. Älä syö mitään vihreää.
2. (Lelu)autojen täytyy olla punaisia!
3. Juodaan vain keltaisesta mukista.

4. Yökaveri pitää olla!
5. Älä laula suihkussa!

Viimeisen säännön kohdalla,katsoin ihmeissäni GAbrielia ja hän alkoi innokaasti selittämään:
- No isällä on paha tapalaulaa suihkussa. Se kuulostaa aivan kamalalta! Varsinkin sittne kun vettä menee kurkkuun! En tykkää että suihkuss laulettaan. 

DAniel: Suihku laulaminen on mukavaa!
Gabriel : Minä en siitä tykkää! Minä en ainakaan laula suihkussa, amme on tietenkin eri asia, eikö vain?
Niilin perhe alkaa nauramaan.


Ennen kuin lähdin ovesta Gabriel huutaa perääni : " uuu ihana soomelainen muija! "

Viimeisenä vielä  Perhe kuva:



Lisää tarinaa Niilin perheestä saattaa tulla vielä myöhmmin!Mutta tämä riittää tältä erää. Gabrielin sääntöjä tulee kyllä lisää,sitten kun hän niitä vain keksii taas itselleen :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti